tiistai 7. lokakuuta 2014

Kohta kaikki on taas toisin

Istun pimeässä, katselen tyyntä jokea. Vastapuolella joenrannassa on talo, talon ikkunat heijastuvat joen pinnasta. 
Talo näyttää autiolta, ikkunoissa ei ole liikettä. Ehkä koko perhe istuu katsomassa jotain Tv-sarjaa yhdessä ja nauravat. 
Mä istun yksin pimeässä selkä seinää vasten ja toivon voivani vielä joskus tuntea sen lämmön. 
Viimiset paripäivää oon selvinnyt olemalla jotain muuta kun mitä mä oon. Oon leikkiny pienempien kanssa, että kukaan ei näkis kuinka mua satuttaa. Etten itse huomais miten muhun sattuu. 
Etten ajattelis tätä eroa. Etten tuntis itteeni niin helvetin yksinäiseks. Että voisin valehdella itelleni lisää. 

Mä vihaan itseäni, en jaksa enää suorittaa. Mä en saa koulusta otetta, se lipuu mun sormien lävitse. Ja se ottaa päähän. Yritän pakottaa itteni, etten lähtis sieltä. Että kestäsin vaan ne tunnit, että saisin kurssit suoritettuu.
"Heikko kohta se kipeä, josta on kiellettyä multa kysyä."
Mä joudun huomenna korvaamaan 3h valjastunteja. En ois halunnukkaa pitää iisimpiä päivää, ja ainiin mul ois ollu Sanna. No en pääse sinne. Vituttaa olla mä. 

Oon nyt kotona kun meil on tänää illal se agility-kurssi Z'n kanssa. Äiti on asioilla. (SEN erään luona.)
Me käytiin Z'n kanssa metsässä. Sit kun tulin kotiin, ajatus jota oon hautonut ponnahti esiin. Ja mun oli pakko...
Nyt koskee käteen, ihankun ois osunut johonkin tärkeeseen paikkaan. Jänteeseen tms? Sattuu niin vitusti. Enemmän kun ennen. Jos hyvin käy, kukaan ei kato mun kättä, koska "se on jo niin hyvin parantunu." 
Vain muutama viilto. Mut pintaviillot ei tyydytä. On kuultava ja tunnettava miten terä uppoo rasvakudokseen ja repii sen. Nähtävä käden sisälle. Hullu. Insane. 

Se ei enää haluu olla hullu mun kaa. Ja jos hyppään parvekkeelta niin hyppään yksin.
Lainaan tän T'ltä koska ite en oo osannu purkaa tätä sanoiks;
"On helpompi kirjoittaa ikävistä asioista, purkaa mieltä tänne. Hyvistä asioista ei niinkään tule kerrottua. Niitä ei sillä tavalla tarvitse purkaa mihinkään."

Mul on huono olo, oon miettiny tässä et laittaisko jakkulaan viestin, mut toisaalta mitäpä ne vois siellä tehdä? Ei yhtään mitään. Nyt maistuu Steen1. Ah, tää on maailman parasta musiikkia. Pikku pirihuora.  

Taidan käyä savukkeella ja miettii et mitä tänne nyt kirjottasin. Mutsi tulee vasta n.2h päästä. 
Btw tuntu aivan helvetin hyvältä pistää haavoihin alkoo. Ah. 
 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.