torstai 9. lokakuuta 2014

Cant do this anymore

Haluun vaan mennä piiloon mistä kukaan ei löydä. En meinannu jaksaa herätä tänä aamuna. Ja kumpa en ois heränny, vaan jääny ikiuneen.
Mä en vaan jaksa, tuntuu pahalta olla koulussa. Tuntuu pahalta miettiä kaikkia mun velvollisuuksia koulun suhteen kun en pysty suorittaa niitä. Se tuntuu paskalta. Mitätöin itseni, kun ei musta oo tähän. Mitä tehdä?
Haluun olla kunnossa ja pystyy tekee kaiken mitä multa odotetaan.
Oon väsyny tähän jatkuvaan pakkoon tehä asiat. Tai niinkun, mä itse pakotan itteni tekee asiat. Koska en halua olla toimintakyvytön, vaikka mä taidan olla.
 
Tähän hetkeen tää kaikki on vaan liikaa, koulusta ehkä vielä sinnittelen mut nää päikkäviikot on liian raskaita mulle juuri nyt.
Ehkä mä voisin käydä tän koulun neljässä vuodessa ja et en tekis tänä lukukautena yhtään päikkää? En tiedä. Olis kiva jos ei tarviis stressata asioista niinkuin mä nyt joudun.
Olis kiva jos voisin olla ilman jatkuvaa pakkoa.
 
Hmmmn...katsotaan mitä tapahtuu.
Ei mua nytkään huvittaisi olla täällä. Jaksaminen on vaikeaa.
Haluaisin vaan nukkua. Mut ei tää väsymys enää nukkumalla lähde, sitä saa vain lisää.


3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Olen vaan ukävä kyllä hekvatan huono näissä blogeissa kirjoittelemaan..facen kautta mielumin. ;-) tv.liian vanha

    VastaaPoista
  3. Heh..no voi helv..ja tämä puhelin vähän sekoilee tai mä sekoilen tän puhelimen kanssa :-D "pieniä" kirjotusvirheitä :-)

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.