torstai 2. lokakuuta 2014

Its okay

Mä meen tänään lomille, ja oon yön kotona ja sitten huomenna vielä päivän. Mul on edelleen oudot fiilikset, ikäänkuin tekisinkö jotain vai enkö tekisi?
Tää päivä on ollut ihan jees koulussa, tehtiin jotain esitelmiä ja opettaja piti sitä hyvänä (kerrankin.).

En tiedä mitä päivä tuo tullessaan, varmaan muutaman postauksen ainakin. Ajattelin tänään kuvata paljon ja laittaa tännekkin ottamiani kuvia jos osaan ottaa tänään sellaisia joihin kätkeytyy mun fiilikset. En tykkää sellaisista kuvista mistä ei voi aistia mielialaa ja tunteita.

Loppujen lopuksi mulla menee ihan hyvin. En oo satuttanut itseäni maanantain jälkeen. Aika hyvä saavutus?
Yks haava vaan ei parane ja näyttää tulehtuvan. Muut on jo arpeutunu, ihania liiloja arpia käsi täynnä.
Alotin eilen lukee Stephen Kingin Hohtoa. Se on hyvä kirja.

Pitää soittaa tänään T'lle ja R'lle. Haluun jutella.
Ja yritän tukee T'tä ja haluun kertoo sille miten se on mulle tärkee. Ettei se ajais itteesä enempiin hankaluuksiin. Samaa toivon itelleni. Mut mä luulen et kaikki kääntyy loppujen lopuks parhain päin. Että alan pikkuhiljaa keräillä itteni palasia ja lopulta olisin niin ehjä kuin suinkin voi olla kun sut on miljoonista palasista kasattu. En ikinä tuu olemaan samanlainen kun ennen, prikulleen yhtä ehjä. Kaikkia palasia ei voi korjata.

Mun täytyy nyt mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.