keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Sekavuudesta selvyyteen

Pakko sanoo et lääkkeis on mukavaa, kunhan ois sellasii jotka piristää...ei sellasii mitkä väsyttää.
Otin sen satsin maanantaina 18 maissa ja eilisestä ei oo mitään selviä muistikuvia, tänään oon edelleen tokkurassa...mut tulin silti kouluun. Btw, oon kuullu tänää ääniä, en osaa sanoo et mistä se johtuu, mut creepyä.
Otin sen 4200mg eli 4,2gemmiä...olin miettiny sitä jo jonkin aikaa ja tiedostanu, että pumppu ei välttämättä kestä.

Mun koordinaatiokyky on kadonnu, en muista mitää ja unohtelen koko ajan pieniäkin asioita. Mun on vaikee saaha muitten puheesta selvää, eikä kukaan tunnu saavan mun puheesta selvää. (kenties vähä sammaltaa.)

Mä näytän ihan oudolta, kun katon peliin niin se ei oo mun kuva siellä kattomassa takasin.

Tuli ajatus et voiko tää johtuu tosta yliannostuksesta...? Emmä näin sekasin ennen sitä nimittäin ollu.

Mä en aio viiltää enää, enkä mä aio ottaa ylimääräsiä nappeja.
Mä yritän pitää ne poissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.