perjantai 3. lokakuuta 2014

Ugly bitch

Otin nää kuvat eilen.
Mun terapeutti teki sen tänää, löi mua kasvoihin. (ei kirjaimellisesti) Se alko puhua M1-lähetteestä mun tän viikkosen touhujen takia. Se oli kuulema "itsemurhayritys" ja miljoona muuta. Se sano, että entä jos nyt kuitenkin joutuisit lähtemään Julkulaan. Sori mä ennen tapan itteni kun joudun julkulaan. 
S I N N E  M Ä  E N  E N Ä Ä  M E N E ! ! 

Vittuku tääki paska alkaa lahota. Ei vittu kun ottaa vaikeesti. 
Voihan tää kuulostaa pahalta tollasten tanttojen korviin, mut miettikää miltä se kuulostaa musta. Kuolema = freedom. 
Eilen kun kävelin koiran kanssa illalla pimeessä ja kahtelin tähtiä, niin mietin...joskus mäkin oon yks tähti noiden miljardien joukossa. 

"Im Slowly drifting. Drifting away."


Siispä, n.18 aikoihin mua tullaan hakemaan. Huoh. Ei paljoa kiinnostais sinne mennä. 
Anyways mun on mentävä. Mut sielläkin on niin kurja olla. Kaikki syynää, en saa liikkuu yksin. Ei sitä jaksa. "Joskus sitä tarvii vähän rohkasuu, että uskaltaa."
En tiiä enää mistään mitään, en oikeen enää jaksaa välittää asioista. Mulle on aikalailla ihan sama mitä tapahtuu (kunhan en joudu sinne vitun julkulaan) Kun oon siellä, must tuntuu et se on rankasu, et mut on hylätty sinne. Että oon tuottamaton sielu ja se on mun vankila. Te ette voi tietää miltä musta tuntuu sieltä. Se on sietämätöntä. Siellä kaikki inhoo mua, kukaan ei halua auttaa, ne haluaa vaan tehdä elämästä vaikeempaa. 
Ne hoitsut, ne on ihan kamalia. Ne saa jotain sadistista tyydytystä siitä, miten ne kohtelee nuoria siellä. 
I dont wanna go there anymore. I dont. And I will not go there anymore. Never, ever. 

Ei vittu että näytän koulukuvissa ihan hirveeltä. D: Hyi saatana. Pakko varmaa oikeesti polttaa noi kuvat. EI noita kestä kahtoo. Nyt tajuan miten kaikki joutuu kärsimään aina kun mä oon paikalla, ja miks ihmiset kääntää katseen pois musta. Hyi vittu. 
Nyt ois aika helvetin hyvä syy tappaa itteni. OON AIVAN HELVETIN RUMA. En oikeesti tienny et näytän tolta. Hyi vittu. 
Eihän mua otettais ees mihinkään koskaan ikinä töihinn. 
Korkeintaan must tulee vanha pirihuora. 

Varmaa pitää räjäyttää itteni et kukaa ei joudu kattoo mun rumaa naamaa sit kuolleena. HYI VITTU. 
Tää vie mun järjen. Nyt mulle selkeni aivan helvetin kirkkaasti kaikki. Voisin polttaa itteni. Kukaa ei tunnistais mua sen jälkeen., tai oikeesti hypätä jonkun rekan alle, sit oisin niin pannukakku että morjens.
Ei vittu saatana en kestä. Ja nyt on perjantai. Sunnuntaista on muodostunu mun vihollinen. Sillon aina sattuu ja tapahtuu. Jospa tänä sunnuntaina pystysin ottaa iisisti. Hope so. 
Pakko lähtee röpöttelee viel kun voi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.