torstai 9. lokakuuta 2014

so wrong


Must tuntuu etten mä pysty olla täällä, en pysty jäähä päikkään. Paniikki kasvaa, voi vittu. Oikeesti mä en pysty olla.
Ahistaa tosi paljon, kaikki menee pilalle eikä mikään toimi.
Haluun kadota, kuolla pois, en haluu olla täällä enää.
Päästäkää mut veke. Tosi paha olo, enkä tiiä yhtään mitä teen.
Mä tarviin lepoa, mä tarviin olla hetken ilman stressiä, pelkoa, ahdistusta ja paniikkia. Hetki ilman velvotteita. Täydellinen loma hetkeks kaikesta. Pliis.


Mikään ei auta, mikään ei muutu, mikään ei toimi.
Hätähuuto. Auttakaa. Auttakaa mua. Mä en jaksa.
Sehän on selvää, pää tässä leviää, pää ei kestä. Mieli hajoaa, mieli ei jaksa kantaa tätä kaikkee just nyt.
Pakko kai mun on laittaa viestiä jakkulaan, ei tästä mitään tuu. Ahistus on liian kova että pystysin nyt olla täällä. En haluu tehä mitään peruuttamatonta, ja jos jään tänne niin jotain tapahtuu ihan varmasti.
Niin sen täytyy olla, ei kukaan mun kaa kestä.
Antakaa anteeks mun heikkous. Saastunut mieli ja koko tää vitun elämä. Ei,eieieieieieieiei. En pysty, ja oon pahoillani.

Paniikkikohtaus tekee tuloaan, mut en halua saada paniikkikohtausta täällä. En nyt, enkä tänään.

 
 
 

2 kommenttia:

  1. On tilanteita, joissa ihmisten apu ei riitä, mutta silloinkin apu on saatavilla. Salailu ei kannata.
    " Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: ' Minä olen maaiman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo." Johanneksen evankeliumi 8:12
    "Sillä jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu." Roomalaiskirje 10:13
    " Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi." Matteuksen evankeliumi 10:26

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.