torstai 2. lokakuuta 2014

Mihin katoat maailma

Että mua nyt vituttaa nuo pikkupennut jotka vituilee, haukkuu ja puhuu paskaa selän takana mut eivät uskalla sanoo päin naamaa mitään. Just nyt mä tylytän yhtä pikku lutkaa joka on menny tekee paskat mun frendille. Voin sanoo et ton lutkan tarina ei pääty hyvin jos se jatkaa tota. 

Steen1 - Valepuvussa feat. Rauhatäti

Mistä noita lutkia oikein sikiää? Mä voisin tappaa ne kaikki. 
Ei vittu, että tekis mieli käyä leipomassa noita turpaan oikeen urakalla. "Voi vittu mitä spedei."

Niit epäilyttäviä ääniä kuuluu edelleen, kuiskailua.
"Mul ei oo saldoo soittaa sulle edes piippii, jos kuulet jotain koodaa mulle heti, jos et oo jedi sä oot kuollu vitun jedi."
Tän päivän biisi on ehdottomasti - kaapissa on natsi 2011

"Anteeks rouva taisin puukottaa sun lasta.
Herra pankkiiri mä pistin autos paskaks.
Viha pelkoo, pelko lamauttaa,

mut en haluu koskaan viedä pois sun sananvapauttas.
Mul on sama oikeus, siks mä tääl huutelen,

ku on jäljel niit harvoi jotka mua kuuntelee.
Eikä uhkailuja tarvii painaa villasel.

Mä en oo niit pellei jotka pelotellaan hiljaseks.
Enkä niitä joil on mennyt pata niin pahasti jumiin,

et uskoisin kaikkiin ihan vitun älyttömiin uhkakuviin.
Ulkonen uhka tääl luo yhteishenkee.

Oo nyt vittu hiljaa, no sitä en tee.
Vaikka joutusinkin matsiin täst taksitolpalla,

väittäen et ennustaminen on täysin vitun mahdotonta.
Ja sun mielipitees vituttaa,

mut oon silti valmis kuolemaan sananvapautesi puolesta."

Mä oikeesti kuolisin mun frendien puolesta. Niitten ongelmat on mun ongelmia, ja kun joku henkilö on ongelma niin mä poistan sen. Mä en kato vierestä sitä touhua, enkä sitä miten mun kavereitten elämä tieten tahtoen romutetaan ja pilataan. Mä teen mitä vaan estääkseni niiltä mun kohtalon. 
"Näin pirihuora pirihuoran kasvattaa."
Ajatelkaa musta mitä ikinä vittu haluatte mut frendeistä ette sano sanaakaan. piste.

"Itsekunnioitus mennyt,
jäänyt huoran maine elämän tarkotus on vaan huumausaine.
Taas yks lisää, joka luuli pystyvänsä,
huumeiden kanssa normaalisti elävänsä.
Hidas itsemurha, yhet snagut lisää,
ulos ei pääse kun oot kerran mennyt sisään.
Helvetistä taivaaseen ja sieltä takasin,
elämästä paeta olla ihan sekasin.
Rakkaitasi kusetat saadaksesi rahaa,
kamaan mikä tekee sulle aivan vitun pahaa.
Toleranssi kasvaa täytyy annoksia lisätä,
joka kerta sä kuolet vitun huora vähän sisältä.
Anulle kukaan ei sanonut suoraan,
ettei ole olemassa vanhaa pirihuoraa.
Itä-helsinkiä sisään suoniis vetää,
ja kun kuolet ei sua jää kaipaamaan ketään."

"Vihollinen seisoo päällä pottuvarpaani, varo paha poika tulin tekee parhaani." Kannattaa varoo, en oo kiltti kun suutun. Onneks en oo kilahtanu viel Jakkulassa, koska sillon tulis turpiin kaikille. :D 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.