perjantai 27. joulukuuta 2013

I know if I go, I'll die happy tonight #


Mulla on taas se fiilis. Haluan pois tästä maailmasta. Joku jahtaa mua, kun kävelen kadulla tunnen sen tuijotuksen mun selässä. Ei siellä mitään ole kun katson, mutta silti. Kun nukun joku istuu mun vieressä. Välillä se painaa mun keuhkot kasaan ja herään kun en saa henkee. Nään taas niitä vitun sairaita painajaisia. Mua kidutetaan, raiskataan, jahdataan. Siellä on ihmisiä, mutta ne ei auta kun pyydän apua. 

Juuri nyt kuuntelen Lana Del Rey'n Born to die biisiä ja juon bissee. 

Olin joskus palavasti rakastunu, se oli molemminpuolista ja kesti monta vuotta. Ongelma oli se, että olin rakastunu tyttöön. Tyttöön joka oli mulle sukua. 
Mä rakastan sitä edelleen, meijän homma petti siihen, että ei kestetty ympäristön painetta tarpeeks. Molemmilla oli ongelmia itsetuhoisuuden ja päihteiden muodossa. Lopulta, me erottiin. Mutta ollaan oltu aina parhaat ystävät lapsesta saakka ja ollaan vieläkin. 
Hän on ainoa naishenkilö jonka kanssa voisin ikinä seurustella. En tiedä miksi hän on poikkeus. Oon aina tietänyt olevani kiinnostunut miehistä. Se oli niin ainutlaatuinen rakkaustarina ettei semmosta toista tule. 
En vois enää seurustella tytön kanssa.

"Nitkuti kitkuti vitullinen kipu, tipetit tippuu kun letkuissa riipun. Onko tuo piru ketä vierelläni istuu. En voi liikkuu vaan hiljaa virun."

1.1.2014 alkaa, tehodietti. 
ekan viikkoo 1000kcal, siitä hiljaa pudotan sitä alaspäin. Sitten kun kuntoilun määrä on maksimissa nostan sitä pikkuhiljaa takasin tonniin. Ja tää kestää siis 1.6.2014 asti. Siitä edespäin en anna painon enää nousta. 
Mulla on ollu syömishäiriö, bulimia. En tiiä oonko vieläkään toipunu siitä kunnolla koska sillon kun ahdistaa liikaa en syö ja oksennan mitä syön, saatan myös ahmia ja oksentaa. Nyt aion kuitenkin toimia oksentamatta. Se nimittäin herättää laitoksessa turhaa huolta. 
Katsotaan mihin kuntoon pääsen kesään mennessä. Jos en ole tyytyväinen tehodietti jatkuu niin pitkään kuin on tarve piste. 

Mä lähen ulos sateeseen koiran kanssa masistelemaan. Taijan kävellä joenrantaa pitkin...se on ihanan synkkä reitti. Se on aika creepyä tälleen illalla, koska joku oikeesti seuraa mua. Mut rakastan sitä jännitystä. 

- Pikkupiru 


1 kommentti:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=TKfS5zVfGBc&ab_channel=MrJasd

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.