lauantai 28. joulukuuta 2013

Pistää kelaa onks tää todellista yhtää #

Ilta meni kutakuinki sillee et kun mentiin serkuille otettiin Roosan kaa baarikellarista alkot mukaan ja lähettiin vittuun. Puoltoistatuntii istuttiin ulkona, juteltiin, juotiin ja sit menttiin kauppaan mie olin pienissä maisteissa...mut tosi mukavaa meillä oli. Sit mentii takas roosalle missä sen iskä anto mulle ensin tyhjän sandelsin tölkin sanoin jotai en muista mitä nii se anto mulle täyden. Kittasin sen ja sit mutsi alko valittaa mulle mun juomisesta ja anto mulle mun lääkkeen. Sain myös sikarin sedältä <3 Poltan sen vasta kun on aihetta siihen.
Se on mun vuodenvika tupakka luultavasti. Sit mä yritän lopettaa.

Oon nyt bussissa. Menossa takasin laitokseen. Loma oli liian lyhyt mut mulla on kuulema 11pv seuraava loma. Tässä tekstissä muuten saattaa olla kirjotusvirheitä kun kirjotan kännykällä ja tosiaan oon vähä maisteissa.
Jalas reinot, sun kaa loppumas keinot.
Joo, kuuntelen jujua roosalta lainatuilla napeilla...kiitos kulta! Aattelin koittaa nukkuu.
Patteri polttaa ihanasti mun jalkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.