keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Kohta kaikki on taas toisin #

Mä pelkään klovneja. 
En kestä olla kotona. Mä haluun täältä vaan pois. Haluun lähtee. 
Mielessä kehkeytyy suunnitelmii, miten pääsen täältä vitun landelta pois ja minne voin mennä. Onneks kaverit ottaa aina avosylin vastaan. 
Mä en kestä. 

"Helvetistä taivaaseen ja sieltä takasin. Elämästä paeta, olla ihan sekasin."

Ei mua kukaan löytäis saisin olla varmaan viikon tai pari ihan rauhassa. Sitten voisin mennä takasin laitokseen tai sitten en. 
Haluun vetää pään täyteen aineita. Vuos sitten käytin vielä kaikkee sekasin. Oon polttanu pilvee nyt viimeks syksyllä. Siitäkin on liian pitkä aika. Haluun essoja, pameja, panacodeja. Kaikki käy. 

Voivittuvoivittuvoivittu. 
Jos mä teen tän en tee sitä sen takii, että en välittäs. Vaan sen takia että mulla on niin vitun paha olo. Mun on pakko päästä hetkeks pois. 
Haluun palata hetkeks menneisyyteen. 

Please. 

Totuus musta, miehet ei kunnioita mua. Mua on käytetty seksuaalisesti hyväksi monia kertoja. Arvatkaa miten paljon mulla on vihaa sisällä ja miten mielelläni haluisin kostaa. 
Pahinta oli kun olin Seri tutkimuksissa viime kesänä mun lapsuudessa tapahtuneen hyväksikäytön takia ja ne repi kaikki haavat auki. Ja lopputulos: En pystyny kertoo niille tarpeeks, tutkimukset keskeytettiin. Oisin voinu ampuu ne kaikki. 

Mulla on nyt aikaa suunnitella tätä keissii. En jaksa nyt miettii seuraamuksia tai mitään muutakaan, ihan sama. Nytkin voi olla, että joutusin olee vielä vuoden laitoksessa. Sama ottaa pikku hatkat. 

Joka solua kihelmöi ja mun mielessä on vaan yks ajatus. VAPAUS. 
Menetin kaiken mutta mulle ei jäänyt käteen ees vapautta. 

En mä oo puhaspulmunen, on tullu duunattuu kaikenlaista paskaa. Tosin sillon alle 15-v. Tulipaloja, vahingontekoja jne. 
Oon ollu osastolla 6kertaa. Julkulassa. Oon ollu sieltä hatkassa kerran. 
Julkulasta jouduin suoraan laitokseen. 
kriteereinä: 
-itsetuhoisuus
-päihteiden käyttö
-koulun laiminlyönti
-rikokset
muunmuassa. 

Vapauttavaa voida kirjottaa kaikki mun syvimmät tuntemukset tänne eikä kukaaan väärä henkilö tiedä näistä. 
Käytän aina salaista selainta. Muahahah!!!

Joo, oon ehkä vähän hullu. Kukapa ei olis tässä yhteiskunnassa? 
Mun elämä on yhtä näytelmää, lavasteita ja lisää lavasteita. 
Se tekee musta hullun. 

Mun iskä kuoli alkoihin ja huumeisiin. 
Mun veli käyttää huumeita.
Miks mun tulevaisuus ois jotenkin parempi? 

"kato meininki aina levoton kun mä päihteisiin tartun."

Mulla on kylmä, mutta en valita. Oon kokenu pahempaakin. 
Vittu, lähenkö? 
Kyllä lähden. Jos saan nyt asiat järjestettyy. Vittu kun en ottanu kaikkia mun rahoja mukaan. Mulla ois ollu 40e säästös. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.