keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Itsekunnioitus mennyt, jäänyt huoranmaine #

"Rehellinen työ ei oo ikinä kannattanu eikä kannata nytkään." 
Tän lauseen sain perintönä mun iskältä. 
Tälleen alkuun postaustahti on aika rivakka, ja varsinkin nyt kun oon kotona ja mulla on kone käytössä 24/7.
En tiiä, tää hatka homma et tuleeks siitä mitään. 
Kahtoo nyt. Onhan tässä vielä päiviä aikaa. Mut toisaalta, pystynhän mä lähtee laitoksestakin hatkaan. Muahahha. 
Miks kusta kotilomia? 

Pojat kun tulee saunasta ruvetaan kahtomaan pankkiryöstö elokuvaa. Se lienee mun tuleva ammatti. Vitsi.

Mä oon oikeesti aika ilkee kun sille päälle satun. Oon tosi hyvä pahottaa ihmisten mielen. Mutta mun kaverit sentää ymmärtää mun mielipuoliset läpät. Jos sanon jotain jollekkin tuntemattomalle niin se todennäkösesti vihaa mua siitä hetkestä lähtien. 
Huomatkaa, että tässä blogissa keskityn todellakin vain mun pimeään puoleen. 
Oon myös hyvä servaamaan ihmisiä, saamaan ne nolostumaan ja oon aika taipuvainen kiusaamiseen jos siihen on ärsykkeitä. Kyllä mä yritän pitää viholliset lähellä mut it's hard. Varsinkin kun on 8-vuoden koulukiusaamiskokemukset. Siis kiusattuna olemisesta. Olin ite sillon niin pahoin masentunu, että en jaksanu reagoida siihen muulla tavalla kun vähän lisää masentumalla. 

Mut joo se on mennyttä ja musta on kasvanu tämmönen pieni paskiainen. Hahaha! Kyllä tää maailma vielä tajuaa, että minkälaisen musta teki. Fuck the system. Fuck the police. 

Tekis mieli päästä bommaa pitkästä aikaa. Siitä saiskin mukavaa vapaa-ajan tekemistä. 

Btw, ootteko nähny Wall-e leffaa? 
Se on kyllä aika sarkastinen. Ihmiset on semmosia läskipalloja, eivät liiku ite yhtään mihinkään. Robotit ja tietokoneet tekee kaiken niitten puolesta. Tossako on maailman tulevaisuus? 
Ite tykkään liikkua.  
Hahahah. 

Mä ajattelin tammikuun 1.päivä - kesäkuun 1.päivä pitää herkkulakon. Sillon pitäis lähtee viimisetkin läskit jonkun muun vaivaks. 

Mutta pikkupiru rupee kahtoo leffaa. Kuittaan. 


1 kommentti:

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.