keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Let me go #

Äiti on laittanut kaulaani narun, se on niin tiukalla etten voi hengittää. Haluan vaan vapautta. Haluan sen mikä mulla ennen oli. Ennen sitä kun minut otettiin huostaan. Vapaus. 
Asun 14 paikkaisessa lastenkodissa. Meillä on kaikki ovet ja ikkunat lukossa. Sielä pääsee pois vain jos ohjaaja avaa oven. 
Se on vankila. 

Mulla on menny nyt koko syksy ihan hyvin, se on vaan niin helvetin raskasta...tekohymy kameraan. En jaksa enää. Silti koitan näytellä niille kaiken olevan hyvin jotka sen haluavat nähdä. Ne jotka katsovat näkevät sen minkä haluavat nähdä. 

Haluisin saada edes yhden kunnon illan. 
Vetää pään täyteen viinaa. Mutta se on multa kielletty täällä mutsin luona natsilandiassa ja se on multa kielletty kun olen laitoksessa. 

Jos nitkuttelen mieleni äärirajoilla selviänkö tekemättä typeryyksiä Kesäkuuhun asti? Silloin jos en pääse laitoksesta pois niin päästän itseni vapaaksi. 
Olen saanut laitoksessa huoneeni ikkunan lukot auki. Voisin karata siitä jos tahtoisin, mutta mulla on vielä kuitenkin halua nähdä kuinka pitkälle mun siivet kantaa. Ja tän blogin tarkotus on auttaa mua. Että en putoaisi. 

Vituttaa kyllä niin paljon, että voisin tehä mitä vaan. Jospa kuitenkin saisin pidettyä itseni kasassa edes jonkin aikaa vielä. Minulla on myös toinen blogi, sen koitan pitää suhtkoht positiivisenä. 

Ajattelin tänään värkätä tämän blogin ulkonäköä yms. 
Olen kotona lauantaihin asti. 

- Pikkupiru

3 kommenttia:

  1. Tykkään hamstereista ja nussin kuolleita gerbiilejä

    VastaaPoista
  2. https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Vastaanotot/Psykologia-ja-psykoterapia/Seksuaaliterapia/

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.