maanantai 29. syyskuuta 2014

Hyvää oloo saat napeista.

Maanantaina kirjotettu, mutta en uskaltanu julkasta...joten julkasen nyt.

En tiiä, haluun eroon tästä paskasta...tiiän mä miten se käy. Ja tiiän kans et kun kerran lähtee niin takas ei pääse.
Mä oon sisäistäny ajatuksen.
Niinku kaikki mullekkin aina sanoo "elämä jatkuu." jatkuishan se ilman muakin.

Need to think about it.
En viiti viel julkasta tätä, ettei synny haloo. Julkasen tän sit ku oon varma.

Emmä mitää pahaa tarkota...tarviin vaan breikin. Ja haluun pistää elimistön testiin. "kestääkö, kestääkö? No ei kestä...pumppu vaan reistaa ja silmät verestää."

Jos tää jää mun viimiseks teoks, oon sinut asian kanssa ja haluun että tiedätte, en ikinä lakannu rakastamasta teitä, vaan jo pitkä aika sitten lakkasin rakastamasta itteeni. Oon luonu itestäni hirviön, mörön jota pelkään ja jonka kanssa on vaikee elää. Ahdistus on sietämätön.

Ei tää oo itsemurhaviesti, haluun vaan varmistaa, että jos kuolisin tähän niin tiedätte millä mielin mä lähdin. Nyt mulla on ihmeen rauhallinen fiilis, tieto tulevasta rauhasta auttaa jaksamaan viel pienen hetken.
On kaks vaihtoehtoo mitä voi käydä:
1. Kuolen
2. Jään henkiin

Kävi mitä kävi, mä rakastan äiskää, Jessee, Villee, Roosaa (niin paljon et tekee pahaa nähä sut ja K), Pumpulaa, Brandtin porukoita, Arin porukoita, Piksua ja Samia, Merjan porukoita, Laura serkkua ja sen porukoita. Ziliä ja Papua <3  kummun tyttöjä, Annaa, Heliä, Heidiä, Tiiaa, Tiia H, Karoliinaa. + muita kamuja. Uusia luokkalaisia ja elämän tärkeitä hevosia: Gami, Thys, Pontus, Riku, Dina, Remu, Pilkku, Jyrki, Patukka, Ketku, Amok, Börrö & Humu.
Tärkeiks on tullu myös JJ ja Tiina.
Mehiksestä Nelli ja Akkanen.
Jos ei enää nähtäis niin haluisin sanoo: kiitos, anteeks ja näkemiin.
Ja oon pahoillani tapahtuneesta, elossa tai kuolleena.

4 gemmiä, ei siihen kuole...tiedän. Ja kun herään niin life goes on.
Niin se aina menee. Life goes on. Se on kyl 10kertanen annos...no lopulta me nähään miten käy.

Haluun vielä selventää...mä en oo yrittänyt itsemurhaa tällä päivämäärällä. Viaton yliannostus vaan, jotta pääsis hetkeks tästä paskasta.

Hups mite helppoo se oli...4,2gemmiä tarkalleen. Eikä voi enää muuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.