torstai 7. elokuuta 2014

I can be whatever I want to be #

Mä sain sen vaihteen päälle, mä hymyilen ja näytän iloselta.
Tuntuu et oon ihan paska jos mä syön, tuntuu et petän itteni ja oon luuseri.

Mä en saa tehä mitää jos en syö, enkä pääse kouluunkaan.

Ajattelin syödä jotain mehukeittoo. En halua pilata kaikkea. Mut mun on ootettava klo 16 koska sillon oon ollu tasan 72h vesipaastolla.
Sen verran vielä nipistän. Sit syön mehukeittoo ja pääsen ratsastaa! <3

Kyllä tää tästä mä vähä luulen. Vaik oon edelleen harmaassa niin mä nousen taas jaloilleni.

Tämä on mun elämä ja mä haluan siitä kaiken hyvän irti.

Sairaala ja osastoreissut, poliisin kanssa temppuilu, riehuminen,  virka-apupyynnöt, hatkat, yliannostukset, viiltely. Lupasin sen itselleni ne ajat ohi meni!

Ne on ohi ne ajat. Nyt uusi sivu kääntyi mun elämässä. Miks tärvätä kaikki tekemäni työ nyt?
Mä laskin päiviä tänne muuttoon.
Nyt mun tarttee olla reipas ja rehellinen. En pilaa kaikkea. En enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.