maanantai 4. elokuuta 2014

Im a troublemaker

Muutto uuteen sijaishuoltopaikkaan. Fiilis paska.
Toka yö edessä. On ollu hirvee päivä. Oon vaa itkeny ja ollu paha mieli ja ahistanu.
Mä kittaan vettä..se tuntuu nyt oikeelta. Mun on pakko tehä jotain.
Vasta 1,5L viel ainaki 4L pitää juoda. Tulisko vesipöhö? Ainaki olo on jo nyt huono.
En tiedä mistä hakee lohtuu,, kaikki on mulle vierasta. En pysty menee sanoo et on paha olo. Luulen etten oo näille viel tärkee koska tulin vasta eilen. Miten nää muka vois tykkää musta?
Mua paleltaa. Tuntuu etten ikinä saavuta täällä vapauksia. En muistanu et mun pitää alottaa alusta. Siks kai mä teen pahaa ittelleni. Mun paha olo vaan syvenee. Ainoo tapa selvitä ois nukkuu kaikki aika vuorokaudessa kuin mahdollista ja elää kirjojen kautta. En haluis nousta mun sängystä. Enkä poistuu nun huoneesta. Ja jos poistusin haluaisin olla yksin. Mut mua seurataan täällä, mihin ikinä meenkin.
Päässä alkaa jo nyt tuntumaan hassulle, mut ei se varmaan johdu tästä.

Just keep lying and everyone is happy.
Paskaa ympärillä mut sua vituttaa se ei saa ei saa. Paskaa ympärillä mut saat niellä lisää skeidaa, skeidaa.

Mäpä jatkan...katotaan mitä huomen tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.