tiistai 28. tammikuuta 2014

Mustaa #

Ja mulla ei oo täällä yhtään mitään.
En haluu olla täällä.
Ne huutaa mulle, ne kiljuu mulle, ne ei sano mulle mitään ja ne vihaa mua.
Mun veri muuttu mustaksi ja kylmäksi. Se tahraa joka paikan.
En tiiä enää mistään mitään.
Koulussa oleminen on hirveetä, koska haluisin vaan olla yksin ja pimeessä. Täällä joutuu kokoajan tekemiseen muiden ihmisten kanssa. Enkä mä jaksaisi. Ei mua huvita. Antakaa mun olla yksin.
Älkää puhuko mulle mun tulevaisuudesta, oon kyllästyny niihin tarinoihin.
Jos haluat pidä kädestä kun mä meen ja sano että oli ihana tuntee, joskus tavataan. Miks kukaan ei tee sitä, sä teet kaikkes etten mä menis, pidät musta kiinni ja estät mua. Se on epäreilua, kaikki vois hoitua nätimminkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.