tiistai 28. tammikuuta 2014

Läsnä, muillamailla

Ahdistaa. Haluun pois täältä.
Ei oo ketään kelle huutaa, ketään kelle nauraa. En uskaltanu nukkuu joutus painajaisii tuijottaa, sen jälkeen samaa paskaa läpi uudestaan.
En mä oo valmis menee niin pitkälle. Vaikken kestä tätä tilannetta....mun on pakko kestää ja aina löytyy joku keino. Niinkun eilen illalla.
Mun on pakkopakkopakkopakkopakko, haluun uskoo että jonkun ajan päästä asiat ois taas paremmin. Se on vaan niin vaikeeta, koska tilanne on tämä.
En voi äänestää jaloilla taas tätäkin kertaa. En jaksa juosta karkuun. Mun on kohdattava mun pelot. "Anna kanootin kulkee melo, melo. Maailmalle on turha olla vihanen, alta kaunis vaik päältä niin likanen."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta. Mutta pysykää asiallisena.